4 SEBAB SAYA MEMILIH DAN SETIA DENGAN VITAMIN SHAKLEE

Anda memilih sesuatu barang berdasarkan apa? Terutamanya barang yang masuk dalam badan atau makanan. Kalau Umi, karekteria pertama ialah berkesan atau tidak makanan tersebut.

Contoh seperti sayur, Umi memilih sayur harian berdasarkan berapa lama sayur itu tahan lapar. Umi lebih suka makan sayur bayam dari sayur sawi, kerana makan sawi tidak tahan lapar. Manakala, makan bayam tahan lapar. Selain itu, bayam lebih murah dari sayur sawi walaupun cara penyediaan bayam lebih rumit kerana perlu buka kulit nipis itu. Took time. Haha.

Begitu juga bila Umi memilih untuk setiap dengan Shaklee.

5 SEBAB SAYA MEMILIH DAN SETIA DENGAN VITAMIN SHAKLEE

SEBAB PERTAMA : TERBUKTI BERKESAN

Kali pertama consume Shaklee pada tahun 2014. Masa itu, Umi consume Zinc Complex untuk percepatkan penyembuhan luka selepas bersalin. Tapi tidak sangka 3 bulan kemudia, jerawat batu di belakang hilang serta merta dan itulah bermulanya jerawat Umi "ditelan zaman"

Memang bermula dari situ, Umi tidak ditumbuhi jerawat batu lagi. Ada juga jerawat tapi bukan setiap hari ada dan bukan banyak.

Dan setiap kali cuba produk Shaklee. Umi mesti dapat kesannya sangat memberansangkan. Sangat best!

Selain itu, ramai juga yang ada dapat kesan lebih baik dengan Shaklee. Kalau tidak, takkanlah NASA memilih Shaklee untuk dibawa ke bulan kan.

For you information, NASA bawa supplement Shaklee tau waktu pergi ke space.

SEBAB KEDUA : PRODUK DARI BAHAN SEMULAJADI

Semua produk Shaklee dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi. Bahan yang digunakan adalah sangat berkualiti dan Shaklee memberikan pemantauan ketat bermula dari biji benih, cara tanam dan sampailah terhasilnya produk. Ini sebab Shaklee sangat terkenal dengan "SHAKLEE BEYOND ORGANIC"

SEBAB KETIGA : LANDMARK STUDY

Alhamdullilah. Shaklee merupakkan satu-satunya supplements di dunia yang mempunyai LANDMARK STUDY dimana ujian ini telah dijalankan oleh pihak ketiga untuk uji keberkesanan supplement Shaklee.

Kajian ini yang diketuai oleh Dr Glady’s Block bersama team saintis University Berkeley, California ke atas 3 golongan iaitu pengguna produk shaklee (yang telah mengambil supplements shaklee selama 20,30,40 tahun),pengguna supplements jenama lain dan golongan yang tidak mengambil apa-apa supplements.

Hasil daripada kajian ini telah membuktikan pengguna supplements shaklee jauh lebih sihat dan kurang mempunyai risiko penyakit berbahaya berbanding golongan yang mengambil supplements jenama lain dan golongan yang tidak mengambil apa-apa supplements langsung. Bestkan!!! begitu komited shaklee mengeluarkan status kualiti produknya yang sangat terbaik. 

Ini link Landmark Study Shaklee atau boleh tonton sini Landmark Study Shaklee Youtube

SEBAB KEEMPAT : PRODUK JAUH LEBIH MURAH

Pada awal join Shaklee, produk paling Umi terkejut ialah Vitamin C. Masa itu, kalau tidak silap. Vitamin C Shaklee baru RM 6+ tapi Vitamin C ini boleh tahan 6 bulan consume.

Even my first product Zinc Complex pun baru RM 22 dan makan 3 bulan. Sangat murahkan? Umi memang jatuh cinta dengan Shaklee juga sebab harga jauhhhh lebih murah dari mana-mana supplement lain.

Jom baca my friend punya sharing sini Ticer Al


Your Favorite Shaklee Distributor
Ohya! Boleh reach Umi di Instagram juga > https://instagram.com/ellymatin_?igshid=MmIzYWVlNDQ5Yg==


Comments