MULTIVITAMIN PERTAMA DI DUNIA BERWAJAH BAHARU

Assalamualaikum and Hi

Selamat berhujung minggu. Hari ini, Umi sepatutnya ada janji temu dengan kawan. Tapi tidak jadi keluar sebab kawan ada program lain. So memandangkan Umi free saja di rumah, Umi mau certialah pasal Multivitamin Pertama di Dunia. 

OMG, bangga betul Umi menjadi sebahagian dari keluarga Shaklee. Apa tidak, multivitamin pertama di dunia ialah dari Shaklee yang di asaskan sendiri oleh Dr. Forrest C. Shaklee. Tahun ini, tahun ke-108 sudah multivitamin dicipta yang diberi nama Vitalized Mineral. Gambar dibawah ini adalah visual Vitalized Mineral pada 108 tahun lepas.

Tahun Umi kenal Shaklee, nama Vitalized Mineral iaitu multivitamin pertama di dunia Shaklee ialah Vita-Lea Iron.

Pada tahun 2020 pula multivitamin pertama di dunia, sekali lagi ia berwajah baharu. Eh.. Eh.. Banyak-banyak ini untuk apa? Inilah support system Umi berpantang secara pembedahan.

Tahun ini, Vita-Lea telah diupgrade kandungan nutrien nya. Nutrisi diubah, begitu juga nama. Tadaa, mempersembahkan Vita-Lize dari Shaklee. Multivitamin pertama di dunia.

Dalam multivitamin Shaklee ini, terdapat 28 jenis vitamin yang diperlukan oleh badan dalam seharian. Dunia moden serba ada ini, memang agak mustahil untuk kita mengambil semua nutrisi 28 jenis nutrisi dalam sehari.

I just imagine my self, bila tiada bekalan air atau terlalu sibuk. I prefer to tapau dari masak. Maka sebagai langkah bijak, Umi ambil multivitamin untuk memenuhi lompong nutrisi dalam badan.

SIAPA YANG PERLUKAN MULTIVITAMIN VITA-LIZE?

Selain daripada individu dalam gambar rajah, kita semua sebenarnya memerlukan multivitamin dalam  pemakanan seharian kita

FAKTA NUTRISI VITA-LIZE

Antara nutrisi dalam sebotol Vita-lize yang membantu mencukupkan makronutrien dan mikronutrien yang diperlukan oleh badan kita.

KESAN KEKURANGAN MIKRONUTRIEN

Cuba perhatikan beberapa tanda-tanda  ini. Anda mungkin kekurangan mikronutrien ini dalam badan.

(Kekurangan Vitamin D)
  • Emosi yang tidak stabil
  • Sakit tulang dan sendi
( Kekurangan zat besi)
  • Keletihan 
  • Kesukaran bernafas
  • Kaki dan tangan rasa sejuk
  • Kuku mudah patah
(Kekurangan asid folik)
  • Risiko kecacatan janin
  • Mudah sakit perut
(kekurangan kalsium)
  • Jari rasa kebas
  • Rentak jantung tidak normal
Vita-lize mengandungi 25 jenis vitamin dan mineral yang penting untuk badan kita. Selain daripada itu ia juga disokong dengan Kajian Klinikal yang membuktikan bahawa multivitamin ini terbukti selamat dan berkesan untuk diambil oleh pengguna untuk jangka masa panjang.

Ia juga dicipta dengan Sistem Penghantaran Salutan Mikro Berpaten . Wah  sampai begitu sekali teknologi yang dibangunkan oleh Shaklee untuk memastikan penyerapan asid folik diserap sepenuhnya dalam badan kita. So, pilihan adalah di tangan anda sendiri untuk memilih multivitamin yang terbaik dan berkesan. Saya? Sudah tentulah saya akan memilih multivitamin yang sudah 108 tahun berada di pasaran kerana sudah terbukti Berkesan, Selamat dan Mesra Alam.

Jemput baca juga lebih banyak info MULTIVITAMIN SHAKLEE di sini.


#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#duitrayaawalshaklee2023
#pengedarshakleekotakinabalu2023

Hubungi saya disini:
Elly Matin SID 1159538
Nombor Telefon 0135566683
Pengedar Shaklee di Kota Kinabalu Sabah

Comments