INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

Assalamualaikum dan Hi

Thanks tau singgah sini. Terima kasih juga tinggalkan jejak dalam blog ellymatin.com, Umi sangat happy setiap komen korang. Ermmm. Entri kali ini, Umi mau share pasal Insentif Shaklee.

Awal-awal masuk Shaklee, Umi memang tahu Shaklee ada beri 3C Insentif Shaklee cuma Umi tidak pernah terbayang macam mana bestnya bila diri sendiri dapat Insentif itu dari Shaklee. 3C itu maksudnya CASH, CAR & CONVENTION TRIP.


1. CASH

Alhamdullilah ini tahun ke-9 Umi menjadi consumer Shaklee dan Umi sudah dapat semua 3C Insentif dari Shaklee ini. Kali pertama dapat Insentif Cash pada tahun 2014 dan pemegang bonus 4 angkah sejak tahun 2016 (2 tahun selepas Umi consume Shaklee)

Cash bonus Insentif Shaklee ini semua Pengedar Shaklee yang ada jualan RM 500 akan layak 5% bonus. Dan semua orang boleh dapat. Tiada istilah, saya orang baru saya tidak dapat tapi dia orang lama dia dapat. 

Semua Pengedar layak untuk dapat sekiranya jualan atau belian sendiri melepas RM 500 dalam masa 1 bulan itu. InsyaAllah. Bagaimana join Umi? Boleh klik sini (Join Shaklee with Elly Matin)

2. CAR 

Alhamdullilah, Allah izin untuk mendapat Car Bonus Insentif pada tahun 2020 selepas 6 tahun Umi dalam Shaklee. MasyaAllah. Umi betul-betul tidak dapat gambarkan dapat Car Bonus ini happynya macam mana. Sangat-sangat happy.

Apa yang Umi sangat suka dan impressed dengan Car Bonus Insentif Shaklee ini ialah Shaklee tidak beli kereta dan beri pada penerima tapi Shaklee beri hadiah berbentuk CASH.

Dan cash itu, kami sebagai penerima boleh pakai sesuka hati kami. Boleh jadi untuk bayar kereta, boleh jadi untuk bayar rumah atau boleh jadi untuk bayar kereta yang ada.

Umi secara jujurnya Umi mau sangat beli kereta selepas dapat Car Bonus dari Shaklee. Umi memang sudah datang Toyota untuk deposit dan booking Toyota Avanza. Tapi Umi berfikir semula "am i need this car or beli sebab mau showing off??"

Doa punya doa, Umi batalkan niat dan habiskan bayar my Viva yang berbaki lebih kurang RM 12k. Jadi Umi habiskan bayar kereta Viva. Tidaklah lumpsum, tapi Alhamdullilah habis bayar dalam tempoh kurang 1 tahun guna Car Bonus Insentif Shaklee.

Selain itu, Umi dapat tunaikan hajat berbagi rezeki dengan orang kampung dengan agihkan barangan dapur. Walaupun tidak seberapa, tapi Alhamdullilah 3 kampung merasa Car Bonus Insentif Shaklee.

Best feeling ever. Dapat bagi sikit macam inipun happy dan terharu sangat. Inikan pula orang yang boleh beri lebih banyak

Thanks to my parents. Ini actually trip ke-3 sudah.

3. CONVENTION

My first convention trip pada tahun 2020. Tapi waktu itu masih lagi MCO. Jadi Shaklee tukarkan Insentif Convention Trip itu dengan duit Cash bernilai RM 3700 untuk yang layak Convention Trip ke Korea dan RM 12500 bagi yang layak Convention Trip ke peringkat antarabangsa.

Attend Elite Master untuk terima Convention Trip dari Shaklee bersama suami

Masa dapat trip ini, Umi betul-betul macam bermimpi. Rupanya inilah perasaan orang-orang Shaklee yang dapat trip setiap tahun. MasyaAllah.

Our first sharing car, beli guna duit Convention Trip Insentif Shaklee

Tahun ke-2 dapat trip pun Umi claim cash juga. 


Alhamdullilah. Syukur.
Selain Umi, ada ramai downline Umi di seluruh Malaysia yang mendapat insentif dari Shaklee.

Dan ramai dari group Umi ialah seorang surirumah. Hanya berkerja dari rumah untuk hasilkan income yang diidamkan setiap surirumah. Kenapa Umi cakap idaman surirumah?

Sebab Umi sangat mengidamkan duduk rumah jaga anak dan ada income lebih 4 angkah sebulan. 

Siapa mau ada income yang walaupun hanya duduk rumah. Meh WhatsApps Umi sekarang.

#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#duitrayaawalshaklee2023
#pengedarshakleekotakinabalu2023
#NextlevelBlogging
#SetRahmahShaklee2023

Hubungi saya disini:
Elly Matin SID 1159538
Nombor Telefon 0135566683
Pengedar Shaklee di Kota Kinabalu Sabah




Comments